Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hver gang jeg diskuterer barneoppdragelse med venner sier de; Dette kan du umulig vite noe om for ungen din er jo såååå snill. (Ikke ironi) Tror de virkelig at jeg ikke har gjort noe for at det skal bli sånn? At det er genetisk?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Noen unger er jo "født" litt snillere enn andre unger som er litt mer sta og vrange. Jeg og min bror har fått akkurat samme oppdragelse, men jeg var alltid mer vanskelig enn han var. Han var, og er, en snill gutt!
Gjest losen Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Alle med barn har vel en oppfatning av barneoppdrgelse. Sikkert de fleste uten barn også. En vet ikke bare om ting i forhold til sine egne unger, men også i forhold til seg selv. Dessuten kan prisnippene være de samme, fordi om barna ikke er de samme, så stå på.
Gjest Antarctica Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Når jeg får sånne kommentarer sier jeg at han er slik fordi jeg har bestemt det slik. Men at jeg har måttet kjempe noen kamper jeg også. (F eks er det mange som sier at det er så lett for meg med kostholdet, for ungene mine LIKER jo sunn mat! Men det gjør ikke deres unger... HAHA! Som om mine ble født med et sterkt ønske om å spise torsk og gulrøtter. Folk er så naive.) Hvor gammel er ungen?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 8 år. Selvfølgelig er det litt i lynne vårt å være rolig også, men det ligger faktisk en god del arbeid i han. Vi har ikke latt han få lov å gjøre som han vil, vi prøver så langt det er mulig å pensle han inn på adferd vi ønsker. Han satt stille rundt bordet allerede som liten, men det var noe han ikke ønsket å gjøre men måtte. Håper faktisk at vi ikke har vært for tøffe mot han, men sånn ser ikke vennnene våre det.. de ser bare resultatet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå