Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Synes dette er vanskelig. Hvilke er best, og hvorfor???
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det er jo mange ulike meninger her. Vi hadde ecco ett år. De var utrolig vanskelige å få på, og jr var i tillegg kald på beina i dem. Har hatt viking alle år etter det - og vært strålende fornøyde.
ape Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Tror det avhenger av de ulike modellene innen samme merke. Vi har hatt ecco ett år til jenta, og hun var veldig kald på beina.
millie+2klumper Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har kjøpt ecco nå til gutten min på 15 mnd og de er da kjempe lett å få på! Glir rett på foten:). Valgte ecco sine fordi jeg synst viking var så tunge! Butikkdamen var også enig med meg at ecco sine er best. Men er selvsagt sikkert smak og behag.
ALIICE Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Liker viking bedre enn ecco. Ecco er smale og kalde, og velger du riktig viking er de ikke tyngre enn ecco!
Tante Bassa Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Hva er riktig viking da, ALIICE? Og er det mange forskjellige? Vi skal kjøpe vintersko i morgen, men vet ikke hva som er bra. Pappan til Teo Så på sko i Sverige i dag (ecco og viking), og syns viking var veldig store og klumpete iforhold til ecco. Men så syns han ecco var veldig smale.
erteposen + 4 Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Ecco kom best ut i test. Ikke bruk ren ull i noen av ecco modellene, sa dama på butikken, da kan barnet bli kald. Bruk en blanding, og ikke for tykke sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå