Gå til innhold

Har dere skotørker??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gode? Høres kjekt ut..Noen som vil anbefale meg en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på. Tenkte vi skulle ønske oss til jul:)

Skrevet

Jepp, gull verdt! Aner ikke hva den heter da......skal sjekke......Wilfa stod det på den. Skoene blir tørre og varme. :o)

Skrevet

De er helt geniale spør du meg - men lukter helt forferdelig når man bruker de da...Tåfis over hele rommet liksom...

Men de er helt supre både til å tørke sko og votter!=)

Skrevet

Jepp, veldig greit å ha på vinteren. Vintersko bruker jo som regel evigheter på å tørke, men de blir kjempefort tørre ved hjelp av denne :) Kjøpte en billig en, men den funker veldig bra!

Skrevet

vi var tenkt til å ha den på vaskerommet, og da gjør det ikke noe at det lukter tåfis :)

Skrevet

Et "must" i Bergen med to store barn som ikke vil gå i støvler!

Har kjøpt på Elkjøp. Har nettopp invistert i ny, etter at den forrige røk etter tre år. De hadde bare to å velge mellom. En til 400,- og en til 800,- . Det var visst bare designet som var forskjellen.

Skrevet

å, så genial du er!! Har irritert meg grønn over votter som ikke tørker på det varme badegulvet vårt over natta, men nå har du jo reddet meg :) hehe... takk for tipset!! Sko er det eneste jeg har brukt det til.. hehe...

Skrevet

Hehe.. Er det bare vår som lukter...?:P

Skrevet

sUPERT! Hvor selges de?

Skrevet

Vi kjøpte vår på Elkjøp iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...