♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Er her eldste på 19 måneder iseng for første natt uten smokk. Han har ikke laga noe lyd enda, og regner med det går fint. Er virkelig ikke en smokke-unge bare hatt i sengen siden han var 9-10 måneder og får bare på dagtid om han slår seg......
Jada-har fire små Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Min slutta med smokk da hun var 3.5 år, litt seint, men vi fant liksom ikke riktig anledning før....Hun brukte den bare på natta da...Da hun sluttet gikk det jo så lett, ingen masing, ingen grining, så vi kunne sikkert fint ha sluttet før:) Men tennene hennes er heldigvis helt fine:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 her var han ca 3,5 år.. brukte bare på natta... men her gikk det helt smertefritt... ingen grining her heller,... sovna fort og greit... ser på tennene at de nå har blitt helt fine... selv om han bare brukte på natta såg vi på tennene at han brukte smukk,(men hadde smokken i munnen konstant hele natta) men det gikk ikke lenge før det faktisk hadde retta på seg etter at han slutta,.,.
flypapir Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jenta mi var 3,5år gammel. Drøyde det ettersom hun ble storesøster da hun fylte 3år. Gikk helt uproblematisk
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Eldste var 11 mnd. da nektet han å bruke den mer. (Prøvde å gi den om han ble urolig på natta, men da ble det hylskriking og han bare spyttet den ut.) Minste bruker sin fremdeles, han er 9 mnd.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 vi sluttet da jenten vår var 1 år og 10 mnd. Hun var litt liten til å forstå hva som skjedde, men det gikk helt fint. Nå har vi en gutt på 21 mnd. Vet ikke helt om jeg vil få ham til å slutte på samme tidspunkt. Jeg er liksom ikke så konsekvent som jeg var før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå