Gjest ღღ Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har en liten frøken på 7 mnd og lurer på om vi skal begynne å prøve på nr 2 nå med det samme... Jeg kjenner ingen som har to tette, de har noen års mellomrom, så derfor spør jeg dere Håper noen kan svare På forhånd takk
Måffe Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Vi skal ha en nå snart. Og vi har lyst å få en til ganske tett... De vi har pratet med sier at det er mye jobb i begynnelsen, men del lønner seg virkelig i lengden =)
3 tette gutter Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Har 2 med 13 mnd mellomrom og har aldri angra på det. Har gått strålande. Hadde begge heime til de var 2 1/2 og 1 1/2, da begynte de i bhg. Venter no nr 3 på litt over 3 1/2 år. Det blir spennende. Må sei at min eldstemann har vært en fantastisk snill gutt, som sov godt både natt og dag.... Kjør på, de har så stor glede av kvarandre no, sjøl om det sjølsakt og er krangling...
¤ 4 røde nisser små ¤ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Jeg fikk 2 ganske tette- eller det er 17 mnd i mellom de da:) Første var en gutt som var veldig rolig å snill. Sov godt igjennom hele natten fra veldig tidlig av. Så kom prinsessa og hun hadde hofteledds dysplasi, kolikk og vi slet veldig med ammingen. Sov veldig lite,bare hylte.Hehe... Men det gikk kjempe fint fordet, selvom man jo blir litt sliten innimellom. Det er helt fantastisk når du ser hvor glade de er i hverandre og hvor mye de koser seg sammen.Hektisk til tider, det er ikke til å komme bort ifra. Nå er eldste 2,7 år, lillemor er 11 mnd snart, og vi venter tvillinger om 2 mnd;) Så ja, to tette er slitsomt, men kjempe stas!. (får håpe det er like gøy med 4... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå