Gå til innhold

Ang sykemelding. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sykemeldt 2- 3 uker i November/ Desember 2008, i 3 uker i Februar, deretter 5 uker i April/ Mai og har nå vært sykemeldt siden midten av August, og regner med å være delvis sykemeldt til jeg går ut i permisjon, dvs til midten av Mars 2010.

Jeg vil ikke kunne får svangerskapspenger.

Er det noen som vet hvor lenge jeg har krav på sykepenger?

Må jeg ha jobbet 6 mnd sammenhengende uten sykemelding for å ha krav på et år sykemelding?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvifor får du ikkje svangerskapspenger? Foreldrepenger får du sjav om du er sjukemeldt. Du må ha jobba sammenhengans 6mnd for uten sjukemelding ja for å ha krav på sjukemelding i eit år, dvs. hvis du har vore sjukemeldt i 52 uker så må du ha jobba i 6mnd før du har krav på sjukemelding att.

Skrevet

Jeg har ekstrem svangerskapskvalme, så det er umulig å si hvor lenge jeg vil være syk, derfor kan jeg ikke få svangerskapspenger ifølge legen min.

Så jeg har krav på sykepenger siden jeg ikke har vært sykemeldt i sammenhengende 52 uker? Jeg er redd for at jeg plutselig skal stå uten penger..

Skrevet

Du har krav på foreldrepenger utregnet av sykepengene du nå mottar. Sykepenger kan du motta i 1år sammenhengende

Skrevet

Hva er foreldrepenger?

Skrevet

Oi, det er jo det samme som permisjonspenger:-)

Skrevet

Eh.......har du hatt ekstrem svangerskapskvalme siden november i fjor?

Langt svangerskap, er du kanskje en elefant? ;-)

Skrevet

Veldig saklig.

Ekstrem svangerskapskvalme i denne sykemeldingsperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...