Gå til innhold

vintersko til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best?

ecco? skofus? noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ecco er gode sko, men må prøves på barnet, de passa absolutt ikke til foten på mitt barn,

Vi hadde viking gore-tex i fjor og kommer til å gå for de i år også!

Skrevet

Kavat. Hvertfall til de minste.

Skrevet

Har erfaring med sorell og viking. Fornøyd med begge deler. Merker ikke noe forskjell, bortsett at viking tar veldig lang tid før de blir tørre. Har skofus cherrox, de er også helt greie. Synest de kavat støvlene virker litt merkelige med den tøffelen inni. Virker ikke så solide. Men har ikke prøvd dem, så dem i butikken og ble ikke frista.

Skrevet

var en runde på kjøpesenteret uten barn bare for å se hva man kunne velge i, da synes jeg både ponny og ecco sine så myke og gode ut, men når jeg tok med gutten min var det viking som passet hans fot best. men de er gode de også!

Skrevet

Hvilke Kavatsko er det som har tøffel inni? Finnes sikkert flere typer, vår har ikke det. Sorell oppfatter jeg som store og klumpete.

Av Cherrox har vi Viking, og er fornøyde med de også. Og ifølge ei barnehagen er de de mykeste også, de andre er stivere men jeg har ikke prøvd andre.

Skrevet

Sorell kjøpte jeg i fjor og det kommer jeg garantert aldri gjøre igjen.

Likte overhodet ikke den løse "ullsokken" inni og jeg måtte krangle sønnen til å ta den på etterhvert. Også veldig lang tørketid på den.

Cherrox er sikkerstikk til minstemann, men mellomste vil ikke lenger ha støvler, men sko. Derfor blir det kanskje ecco i år. Har selv veldig god erfaring med eccosko.

Skrevet

Ecco er noe skikkelig dritt. Kalde!

Så vi har gått for Kamik i år, så håper de er bedre!

Skrevet

Har prøvd både ecco, viking, geox mfl. syns alle er kalde jeg.. har vært veldig fornøyd med dockboot og cheroxx men dette er jo klamme sko og ikke akkurat anbefalt, men med det klimaet vi har hatt i det siste i østlandet så syns jeg dette har funka best.

Skrevet

tusen takk for svar, alle!! :)

for en førstegangsmor til barnehagebarn er det greit å lese litt erfaringer.

:)

HI

Skrevet

Spørs litt på hvordan vinteren er hos deg. Da vi bodde på vestlandet brukte jenta vår Ecco gore-tex og de var helt suverene. Her hvor vi bor nå er det skikkelig vinter og her er det bare Kamik som duger. Lette og fine vintersko men uttagbar sokk inni, lett å tørke.

Hold deg unna Cherrox-variantene, de blir alt for tette og ungene blir ofte klamme på beina og da blir de syke......

Skrevet

Har erfaring med sorell og viking jeg også. Har brukt sorell på vinteren, og viking på høsten og tidlig vår. Er superfornød med begge.

Skrevet

Gutten har Geox for andre vinter på rad.. er kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...