Gå til innhold

tusen takk for meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for meg for denne gang.. Det ble ikke helt som det skulle, detta her. Jeg var kommet til 11+3 til jeg merket litt forandringer.. litt blod i trusa.. Dagen ettter ble det enda mer. Reiste derfor til legevakten for å sjekke.. Tok innvendig ul. Og det var ikke større en 1,7mm. Det hadde ikke skjedd noe mer siden uke 8... ingen hjertelyd eller noe tegn til liv.. Super kjedelig, men holder motet oppe for å prøve på nytt litt seinere. Ønsker dere andre masse lykke til videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off...kjedli da,men det var vel noe galt da med embroet. Krysser fingrene for dere, og det blir igjen snart;-) som regel går det ganske fort, lykke til,sender deg varme tanker;-)

Skrevet

Huff :(

Ønsker deg masse masse lykke til med å prøve på nytt, sender deg masse babystøv...'

Skrevet

Hei ems venter baby <3 :)

tusen takk for varme tanker :) Det var kjempe koselig å høre :) Ja, gyn dama sa det at det var ikke sikkert at den hadde fått alle komosomene, eller det ene eller det andre for at det skal bli en "velskapt" og frisk baby. Ja jeg får håpe at det går for til neste gang og at det går bedre :)

tusta:)

Skrevet

Hei TBM28_venter_nr_4

Tusen takk for masse babystøv :) Og ønsker deg også masse lykke til med nr 4 :)

tusta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...