*LillaMeg* Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hva er et must og hva er det som ikke er nødvendig..? (skjønner jo at vogn, bilsete og seng er nødvendig, men andre ting.. ) Og hva str skal jeg handle klær i? Jeg er bare 11uker på vei, men driver å planlegger litt fremtidig kjøp.. Har ikke tenkt å handle enda, men snaaaart. Må si at det kribler etter å kjøpe litt klær og andre småting..
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er 13 uker på vei og synes det er aaaalt for tidlig å begynne å handle inn ting. Tenker å begynne sånn smått etter jul - januarsalget er en fin plass å starte;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Min svigermor begynnte å strikke med en gang jeg var 12 uker. Og vi handlet sengetøy, dyner,kluter og tepper da jeg var ca.14 uker på vei. Men det var fordi det var på tilbud, ellers så har vi også kjøpt bilsete på tilbud og vi har fått seng, reiseseng, masse klær, leker osv. Er 23 uker på vei nå )
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan er det du skriver spørsmål egentlig? "Tid begynte dere..." Tid liksom??
*LillaMeg* Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Hva skulle jeg ellers ha skrevet da?
*LillaMeg* Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, tenkte å handle store ting etter jul på salget.. Men litt klær å sånt skal jeg handle om jeg finner noe fint..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 siden du bare er 11 uker på vei, så er det lurt å vente til januar salg over alt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå