beggeto Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 til toåringene? Har man cherrox når det er rundt 0 grader og goretex når det er kaldere og tørrere eller holder det med en av delene? Hva har dere? (Har forøvrig nettopp kjøpt ecco goretex sko)
ape Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har alltid hatt begge deler. Vil forøvrig anbefale Viking thermo støvler ( en type cherox, men mye lettere enn vanlig cherox). Når viking thermo støvlene kom, stod det på labelen at de tålte kulde ned i -30 pga at materiale er laget slik at det er små "bobler". Datteren vår foretrekker viking thermo uansett vær og vind. Og hun har nok aldri vært kald med de på, selv om det har vært mange minus grader.
Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Viking thermo cherrox og ecco goretex har vi
alvamamma Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har det samme som mamma 27 og guttene. Thermo støvlene blir brukt på de våteste dagene..
År og dag Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 HAr begge deler. Lang vinter, fint å ha noe å bytte mellom.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har bare hatt ecco gore-tex til barna våre. Aldri cherrox. Jeg kan bare ikke like disse skoene. Mest fordi jeg ser mange barn gå i dem hver dag hele vinteren gjennom. Er det mildt og vått går mine barn i støvler med ullsokker ned i, ellers kun gore-tex. De tåler vann og holder bena tørre. Cherrox er jo bare støvler med fór i. Hvilke voksne kunne tenke seg å bruke det gjennom vinteren? JA til gore-tex!
Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Kidsa mine bruker ikke akkurat Cherrox hver dag, vinteren gjennom. De har goretex på tørre dager, og cherrox når det er slapsete ute. og det cherroxene vi kjøper er utrolig LETTE og gode. det er ikke som de vanlige cherroxene.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Begge deler. viking goretex og cherrox. Cherrox er aller best når det er "slush" vær, snø.... Viking goretex skoene er best når det er kaldt og tørt...
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Vi har begge deler. Har hatt det hvert år. Om man kun skal ha en av delene; Goretex! Vi har i år Ecco Goretex og Viking Thermo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå