Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan er den i forhold til hormonspiral?
fox`y Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hvordan den er i forhold til hormonspiral d veit jeg ikke. Men jeg er veldig fornøyd me kobberspiralen:) har hatt den i over 2 år nå. blør litt mere men d er bedre enn å tilføre hormoner syns jeg.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, og resultatet ligger nede i senga si og sover ;-) Hadde den inne i 6 mnd, så ble jeg gravid. Samme visa med mamma da hun ble gravid med min lillesøster (men det fortalte hun såklart ikke til meg før jeg hadde gjort den samme erfaringen!) Vil ikke anbefale den med mindre det er absolutt siste utvei og et uhell overhode ikke er noen krise.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg vil ikke bli gravid! Ble gravid med kondom i sommer,så det vil jeg helst unngå. Da kan jeg like gjerne bruke kondom for å si det sånn..
Maia&Mathias <3 Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Da må vel kondomen ha sprekt i akten, er jo ikke vanlig at spermen greier å trenge seg gjennom gummi! ;P Jeg har kobberspiral, vet ikke åssen den er i forhold til hormonspiral, men jeg er veldig fornøyd! Fullammer enda (lillegutt er 6 mnd) så har ikke fått mensen enda...
PAVEEL Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 jeg har blitt gravid med kondom der den ikke sprakk....så det går. resultatet på snat 1 år ligger på loftet her og sover.
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Jepp! Samme her! Den sprakk ikke.. Vi skjønte ingenting. Gubben trodde jeg hadde vært utro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå