JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 noen som har prøvd dette å fått resultat de er fornøyd med? Med-Eq 30 Days Hofter og Lår eller bare Med-Eq 30 Days. Eller Alli tabelettene?
Gjest Tale30 Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det har jeg ikke. For det frste så tror jeg ikke på noe annet enn sunt kosthold og godt med mosjon. Ale ting man kan bruke i en begrenset periode skurrer. For det andre blir jeg så ***** forbanna over den reklamen, at jeg hadde boikottet produktet selv om jeg vanligvis prøvde slike mirakelkurer
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 oki:) nei jeg tenke kansje å prøve Alli tabelettene.. i og med at jeg trener.. å kansje den vil hjelpe meg med å ta av litt vekt... men ville høre om andre har prøvd dette? ;P hehe... men trening er jo best da!
Gjest Tale30 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Det er jo greit når man kombinerer det med sunt bondevett. Men alt for mange tror at de kan knaske piller eller spise pulver og fortsette med sin dårlige livsstil. Resultatet er at man går ned i vekt, og dobbelt så mye opp igjen. Men jeg syns den reklamen er så fæl. Jeg hadde akkurat sett den på tv og var blodprovosert når jeg så dette innlegget, det vr derfor det kanskje luktet litt surt av det Det var selvfølgelig ikke noe negativt rettet mot deg Kanskje du kan høre med dem på treningssenteret ditt, hvis du er medlem et sted. De pleier gjerne å ha peiling på¨slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå