Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Skal ha guttungen til fotografen og ta ett års bilder før jul, men lurer på hvor mye jeg må regne med å betale for fotograferingen?
2flottebarn;) Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg anbefaler deg å google etter en privat fotograf som driver litt i det små, ikke de store studioene. Vi brukte fame i fjor, gratis fotografering men betalte 3000 for 2 bilder i 20x25 cm str. Har ingen rettigheter på de andre bildene, da må vi i så fall kjøpe rettighetene for mange 1000. I år tok vi bilder til en som driver litt mindre, betalte 2500 og da var vi både ute og inne, han tok bilder av hele familien og alle hver for seg (2 voksne og 2 barn). Vi får alle bildene redigert i farger og svart hvit og har nå en cd med bildene i full oppløsning som vi kan forstørre så mye og mange ganger vi vil! Anbefales!
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Tusen takk for svar! Når du sier det, så kom jeg på at jeg faktisk vet om en slik privat fotograf i byen her. Skal jammen undersøke litt der.
2flottebarn;) Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Det ville jeg ha gjort, litt artig å ha tilgang til alle bildene uten at det koster skjorta;)
De tre gull Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Vi skal til fotografen neste søndag med lille 1 åringen våres. Ta skal det bli tatt bilder av henne hovedsaklig .. men også ett par tre stykker med alle tre ungene. Vi får alle bildene på cd og et album med 12 bilder ..Skal betale 2500 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå