Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hvor lenge varte det for dere? Trodde den var ferdig til meg (1mnd etter fødsel), men no har jeg begynt å blø igjen. Har hadd det ett par dager no, nesten som mensen(bare litt mere slim) Er dette normalt?
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Det kan vare 5-6 uker, men hvis det har stoppet og så startet igjen bør du gå til legen. Kanhende det er morkakerester eller lignende som må fjernes av lege. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for svaret,det jeg er bekymret for. Men skal man ikke ha magesmerter viss dette er tilfellet? Skal høre med JM i morgen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Den varte ca 5 uker hos meg, veldig lite siste uka. 2 uker senere fikk jeg en liten blødning, bittelitt blod i 2 dager. Trodde det var mensen, men mest trolig var det sårhinna etter morkaka som løsnet, og det er vanlig. Men noen langvarig blødning tror jeg ikke det er vanlig å han i den forbindelse.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 jordmora sa til meg en 5-6 uker. Etter noen uker avtar blødningene, men så plutselig kommer det kraftige blødninger igjen. Ingen grunn til panikk når det skjer, helt normalt. Jordmora var gammel som arvesynden så hun skulle vel vite hva hun snakket om.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Tusen takk for alle svarene, er godt å høre at det ikke er unormalt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå