Gå til innhold

Flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hele tiden handlet bleier på kiwi pga bleieavtalen. i går skulle jeg handle bleier. og jeg er 100 % sikker på at den pakka var 4. pakka og skulle vært gratis.men neida. det var den ikke. og det var laaaaang kø og jeg hadde det travelt så jeg fikk ikke sagt ifra. så sier ei venninne at hun har opplevd det samme også!! har sendt en klage til kiwi da. og tror ikke jeg kommer til å handle bleier der mere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke bonuskort? Jeg har aldri handlet på kiwi, men på ica der vi pleier å kjøpe bleiene, slår de inn alle bleiepakkene og deretter scanner de bonuskortet og prisen på den siste bleiepakka blir trukket fra slik at den blir gratis

Skrevet

jo det er slikt kort jeg har.. men jeg kjøpte ikke 4 samtidig.men 1 først og 2 gangen etter. hadde ikke bil og orka ikke drasse på så mange pakker.. ellers hadde jeg tatt med den gratispakka da..

Skrevet

Man må ta med den 4. pakka (altså den som er gratis) samtidig som man kjøper den 3... Har bommet på dette jeg også ;) Men her er de flinke til å si ifra om dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...