babyi2010 - fødeklar- Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er nå i uke 21 og har lenge slitt med voldsomme kynnere. De kommer ofte. Har fått beskjed fra legen om at jeg må ta dem alvorlig og ta det med ro. Men synes det er vanskelig å ta det mer med ro enn jeg gjør i jobb. Sliter med dem hjemme også. Hadde mye kynnere ved sist graviditet også men ikke så hyppig og slitsomme. Har snart time til lege skal da ta det opp med han. Blir dere plaget /hemmet av kynnere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg lurer på en ting, hvordan opplever du kynnerne?
solisoli Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg blir en del plaget/hemmet av kynnere, men lite når jeg tar det helt med ro. Er mest ved begelse og stress jeg får de. Er såpass kraftige at jeg ikke kan gå turer lengre f.eks. Kjedelig.. Var plaget sist svangerskap også, men det begynte tidligere denne gangen.. Er vel ca like dårlig nå (er 23 uker) som jeg var ved 7 mnd sist. Ja ja, det skal jo ikke være farlig da.., bare ubehagelig. Ble 100% sykemeldt sist i uke 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå