Leer Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Min gutt på ni mnd falt ned fra vippestolen, og landet med hodet først. Han fikk en stor kul og blåmerke i kanten mot øyet/tinningen. Ringer dere legevakten for sikkerhetsskyld? Han virker i fin form nå.
erteposen + 4 Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde nok ikke det, men er du usikker ringer du alltid!! Er formen fin og barnet oppfører seg normalt, gjør jeg ikke noe med en kul. Men så har jeg fire gutter:)
Gjest yrild Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis han virker helt frisk og rask ville jeg ventet og sett det ann, men hvis han blir litt slapp eller sutrete ville jeg dratt umiddelbart på legevakta.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hvis du er i det minste tvil så ringer du legevakta og snakkar med dei der. Gutten min var over 1år når han datt med hue først frå sofane, herja i sofaen med onkelen til mannen min også datt han ned og landa på hue, litt på sida og videre rundt og landa på ryggen. Eg ringte legevakta for å høre kva eg skulle passe på, syns han landa litt stygt med nakken. Vakthavende lege ville kikke på han så me var ein tur dit med beskjed om å passe på om natta, trengte ikkje vekke han, bare sjå til han så han ikkje kasta opp, og sjå etter ustøgange. Så hvis du lurar så ringer du, er ingen her inne som sei at du skal eller ikkje skal ringe. Det går nok bra men er du i tvil ring legevakta!!!!
3småtroll♥ Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Hadde heller ikke ringt hvis det virker som at han er ok nå, men du må selvfølgelig passe på litt mtp hjernerystelse. Når det er sgat så tåler de små det utroligste så det har nok mest sansynlig "bare" blitt med blåmerke og kul;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå