Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og my god! Går snart på veggene! Har hatt det sån ganske lenge, da jeg ble permitert fra jobben pga. lite å gjøre i juni'!!! Har aldri gått hjemme så lenge før, og itilegg kan jeg ikke holde på med hlbbyen min som er riding! Hater å se på tv og sitte med pc`n, men det er det eneste jeg klarer å finne på. Er med venner så fort sjansen byr seg, og går tur med hunden hver dag og lager middag til mannen kommer hjem. Men dette er ALTFOR lite stimuli for meg! Har printa ut bilder og satt i album osv. Babyen kommer om 11 dager, håper ting blir annerledes da, for nå kan jeg faktisk til tider føle meg ganske deprimert, og kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å gå hjemme et helt år til! Men det blir vel kanskje nok å ta fatt i når lille nurket kommer, og etterhvert kan jeg vel begynne å trene og ri litt igjen. Må prøve å finne på noe "nyttig" annet å holde på med og! Noen forslag til noe? Kanskje tenke ut en egen liten bedrift å starte med...hmmm...

mÅtte bare få tømt meg litt! For spyr av å gå hjemme og ha en kjæreste som bare stoooorkoser seg med å sitte foran pcèn HELE dagen om han hadde kunnt! Vi har ekstremt dårlig fantasi til å finne på ting på en søndag tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...