Gå til innhold

Hva mener dere er den beste barnetv'n da? Inspirert av Klikk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg likte veldig godt følgende:

Jon Blund og Skomakergata

Vi på Saltkråkan

Alle barna i Bakkebygrenda

Tøydukke Anna

Lise og negerdukken (eller var den bare i bokform?)

Collargol

Bompibjørnene

Karius og Baktus

Ivo Caprino - filmene

Donald Duck

Likte også Midt i Smørøyet da jeg ble litt eldre.

Synes mye av barnetven i dag virker så ukoselig! Jeg ser ikke mye på barnetv siden vi ikke har noen barn ute enda, men synes Snøbarna feks ser groteske ut, og hva er det med Telletubbiene?? Jeg vil ha tilbake mye av den gammeldagse barnetven jeg:) den hadde kvalitet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Portveien 2

Punky

Tøydukke anna

Luky Luke

Hi man

Redda joppe

Fragglene

Gullars

Skrevet

Hehe, mange av de hadde jeg glemt! "Redda Joppe, død eller levande!" Den var jo bare SÅ bra!

Skrevet

Portveien 2 var ganske bra syns jeg.

Smurfene :D

Barna i bakkebygrenda

Og nå syns jeg ugle i mosen er ganske og :)

Skrevet

Liker kometkameratene og ugler i mosen (det er kjempebra!!) veldig gode serier som snupps og bror liker. i tillegg synes snupps at lille prinsesse er veldig stas.

Skrevet

Dere som skriver over her ramser jo bare opp serier som gikk da vi var små... Dere må huske på at dere er voksne nå, og kommer aldri igjen til å føle den magien som barne-tv ga dere da dere var små. Jeg for min del er veldig fornøyd med barne-tv. Særlig det som går på NRK og Disney Channel. Kometkameratene, Jubalong, ugler i mosen, små einsteins, Herr Vissvass, Svampebob osv. Jeg sitter ofte å ser på sammen med barna rett og slett fordi det er gøy. TV program er ikke dårligere i dag. Ta for eksempel Newton, som er for de litt større. Alternativet som gikk når jeg var liten var et dølt program med Harald Mæle som het "Magnus". Dessuten har jeg storkost meg med julekalenderene på NRK de siste årene. Særlig om jul på blåfjell. Kjempemorsomt. Drømmehagen her også slått veldig godt ann for min minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...