Gå til innhold

kvalm på slutten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å bli kvalm på slutten av svangerskapet? har ikke vært noe kvalm tidligere, men den siste uken har det vært flere dager der jeg bare ikke klarer tanken på mat.. ikke hele dagen altså, bare deler av den. flere som har det på samme måte?`har forresten bare 17 dagen igjen til terminen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har vært en del kvalm de siste dagene, har termin i morgen, har heller ikke vært kvalm noe spesielt tidligere..

Skrevet

Jeg har det også slik, har 15 dager igjen. Ikke hele dagen her heller, bare av og til, må plutselig vente i timesvis med og spise fordi jeg er så uvel. Har vært slik bare de siste dagene....hm...

Skrevet

Jeg har vært kvalm de siste 6 ukene på begge mine svangerskap- og har blitt sykemeldt pga det. Er tegn på at man er sliten og bør ta det mer med ro. Er mye bedre når jeg slapper mye av og tar livet med ro.

Jeg var også veldig kvalm veldig lenge i mine svangerskap også- til jeg har vært ca 6 mnd. Var også veldig kvalm under fødselen, og spydde opp alt jeg prøvde å spise/drikke i løpet av de 18 timene fødselen varte. Men gjett om rundstykkene og saften jeg fikk etter fødselen smakte godt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...