tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jordmor satte meg tilbake et par uker da hun ment ebabyen var litt liten. Ville uansett ha meg tilbake om et par uker for å sjekke utviklingen. Målte hodet til 35-36 mm, husker ikke lårbeinet, Hvor store var deres ved UL? Hun mente jeg nå var ca 16 uker på vei i stede for 18
tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. oktober 2009 Da kom det to innlegg om det samma ja. Var ikke meningen
HeidiL Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 jeg ble satt til å være 18+2 ved ultralyd (etter mensen var jeg 19+0) og da var hodet 43 mm, magemålet 39 mm og lårbenet 29 mm. Fikk du ikke med et ark med målene og ny termin, da?? Det er eneste grunn til at jeg vet hva målene var )
tintafant-m/2 jenter Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 Fikk ikke noe ark nei. Magemålet var hun ikke intr i da de brukte det mest ved tvil om tilvekst senere. Da er i hvert fall babyen min vesentlig mindre enn din da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå