Gå til innhold

feil sigaretter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i utlandet og kjøpt røyk til naboen. Men som den ikkerøykeren jeg er, så presterte jeg å handle feil merke!! Kjøpte Kent og ikke det merket dama skulle ha. Så her sitter jeg med 200 sigaretter, og kjenner svært få røykere... og merket er veldig viktig skjønner jeg. Grmf!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så irriterende, kanskje det er noen her inne som vil kjøpe de. I værste fall kandu jo legge de ut på finn ;)

Skrevet

Som tidligere røyker skjønner jeg naboen. Kent er fælt.

Men det er helt sikkert noen som vil ha dem, unge folk røyker jo hva som helst, og folk som har forsøkt å slutte noen ganger er ofte over på Kent, fordi det er mildt.

Skrevet

Merket er veldig viktig, ja. Akkurat som en coladrikker ikke vil ha i seg cola light vil ikke en som røyker f.eks. Prince gå i nærheten av Kent. ;o)

Men sa ikke naboen hvilket merke hun ville ha, da? Hvis ikke burde hun bare si takk og røyke Kent'en sin.

Skrevet

Joda, hun sa hva hun ville ha, men jeg huska det ikke, hehe. Og dermed brenner jeg inne med giftpinnene. Men det dukker vel opp noen som vil ha dem:) Kosta ikke så grusomt mye, men dog...

Skrevet

Jeg røyker Kent,,,, hva selger du pakken for da ? :)

Skrevet

Knet er jo de beste da! Så og si alle kvinner jeg vet om som røyker røyker brun Kent. Pussig..

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så viktig med merket. Det stinker jo like hæslig av all røyk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...