Gå til innhold

Hva synes dere om Jonathan og Philip?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En av disse navnene skal min ufødte gutt hete,han kommer om ca 2 uker så må bestemme oss snart!

Han har ingen søsken,så trenger ikke ta hensyn til det!Hvem synes dere er finest?

 

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phillip ;)

 

kAN godt være at dere bestemmer dere når dere ser gutten for første gang :)

Skrevet

Philip, jeg har selv en liten Philip selv, men han har et mellomnavn og ;-)

Skrevet

Begge navnene er kjempe fine, men jeg liker Jonatan best!

Uten h! Synes mange navn er finere rett frem:)

Men uansett var begge navnene kjempe fine!

Datteren min fikk seg først navn da hun var ca en mnd, så dere har ikke dårlig tid!

:)

Lykke til med resten av graviditeten:) Du har verdens beste stund i vente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...