3 søte små Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 En av disse navnene skal min ufødte gutt hete,han kommer om ca 2 uker så må bestemme oss snart! Han har ingen søsken,så trenger ikke ta hensyn til det!Hvem synes dere er finest? Takk for svar!
Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Phillip kAN godt være at dere bestemmer dere når dere ser gutten for første gang
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Philip, jeg har selv en liten Philip selv, men han har et mellomnavn og ;-)
thea - M har gull i gulping Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Begge navnene er kjempe fine, men jeg liker Jonatan best! Uten h! Synes mange navn er finere rett frem:) Men uansett var begge navnene kjempe fine! Datteren min fikk seg først navn da hun var ca en mnd, så dere har ikke dårlig tid! Lykke til med resten av graviditeten:) Du har verdens beste stund i vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå