Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Har dere sluttet med høstdressen og tatt frem vinterdressen nå? Eller har dere begge dresser hengende i bhg?
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 har lagt fleecebukse i hylla å ullstrømpebukser i skift skuffen.så har hun vindtett helly hansen overtreksbukse over. hun har intil forrige uke brukt vindshelljakke og tykk fleece under med fredagen tok jeg med polarn jakka, vinterjakka altså.. da trenger hun ikke fleece under (enda hvertfall) bruker ikke dress for syns ofte det er dumt, da jeg liker ha på henne en vam jakke og fleece å bare en vindbukse fks.. hadde vi brukt dress ville jeg enten tatt vinterdress med ingenting under annet enn ullstrøper og genser fks.. eller høstdress med fleece under..kommer ann på hvor kalde dagene er men vinterdress er jo mer for minus grader da å det er før jo ofte opp i 9 grader fort! er vanskelig årstid,har tatt med masse forskjellig skift og flere typer luer og ullsokker og klær osv så skifter de etter været..må nesten det for her er det vinter kl kvart over 7 å klokka 11 er det sol å litt vind bare..
Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Ja jeg har også endel klær liggende i bhg. Ull, fleece, cherrox, goretex støvler, gummistøvler..nei det er ikke lett
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Har Reima høstdress, men har på han ullundertøy og ekstra fleecegenser liggende i bhg. Men han kunne sikkert hatt på seg vinterdress når de er ute om morgenen og høstdress på dagen.
Mom2Two Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Har bare høstdressen der. Bruker ullundertøy, ullegenser og ullbukse under. Blir sikkert ikke lenge til vi sender med vinterdressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå