Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hva er grunnen til at dere ikke har kontakt mer...? Jeg er så utrolig lei og frustrert av det forholdet jeg har til mine foreldre at jeg snart begyner å lure på om jeg bare skal bryte kontakten, iallfall for en stund.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg brøt med min mor for mange år siden. Hun har store psykiske problemer og nektet å ta imot noen form for hjelp. Hun drakk mye, løy, prøvde selvmord osv. og jeg orket ikke mer av henne etter mange år med nyttesløs hjelping, søvnløse netter, telefoner fra politi, lege, bekymrede naboer osv. Det gikk så langt at jeg ble syk selv og for å "redde" meg selv så brøt jeg med henne. Det var et tøft valg, men jeg kunne ikke gjøre annet. Men nå i det siste har vi begynt å oppta kontakten igjen. Hun har sluttet å drikke, vært innlagt på pysk.klinikk, går i terapi og har begynt å få litt skikk på livet sitt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har ingen kontakt med min far. Han har aldri brydd seg om meg, kun sine 2 sønner er verdt noe. Skilte seg fra min mor for 13 år siden. Han er psykopat. Heldigvis har han flyttet utenlansd. Sine 2 eneste barnebarn bryr han seg heller ikke om. Ble slått og trakkasert av han i mange år. Dritt mann. Men synes det er leit at en far kan være så grusom.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg brøt kontakten med hele familien min pga alkoholmisbruk, og psykiske problemer og en del andre ting. Det var vanskelig i begynnelsen, men etterhvert blir det bedre.. Jeg er glad for at jeg ikke har dem i livet lengre når jeg hører at de driver på som før enda.. Har ikke hatt kontakt med dem på 4år.. De beste årene i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå