Gå til innhold

Trøndere?


MLK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lilleprinsen her er straks en mnd å....herregud så fort tia går!!

Hvordan går det med deres små, er det noe som helst tegn på rutine enda?

Hva er det dere fyller dagene med, er dere mye ute å farter, eller er det mest hjemmekos`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår lille er 6 uker i dag:) Og det har gått utrolig fort, selv om jeg blir litt rastløs på dagtid:-P

Det eneste som er blitt rutine så langt er nattmåltidene, han våkner til samme tid hver natt:) Er en del ute å farter, synes det er litt kjedlig å sitte hjemme time inn og time ut... Har begynt til kiropraktor nå, det ble visst litt hard medfart under fødselen så lillemann har fått smerter i nakken som igjen fører til mageknip! Så for 2 uker siden slutten han å sove på dagtid, på tirsdag var han våken i 16 timer pga knip i magen!! Men hadde første behandlig i går, og i dag har han sovet 2x2 timer og det var utrolig godt for en utslitt mamma:) Så vi skal tilbake både tirsdag og torsdag neste uke, å gleder meg allerede:) Kanskje jeg får litt mer tid til å rydde hjemme å slappe av!! Men ellers er alt bare bra:)

Hvordan er det hos dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke noe særlig med rutiner her heller. Men vi har innført kveldsstell og legging i egen seng i 19-20-tiden. Men matrutiner er det lite av, gitt.. Hun har vært noe urolig ved puppen den siste tiden. Fant ut i går at hun viste seg å være stappmett og egentlig ikke ville ha mere mat.. Sukk, ikke enkelt dette.. Så i går spiste hun få måltider, men i natt ville hun ha annahver time igjen.. Blir helt svimmel jeg, altså..:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...