Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg nådd min 13.uke og er kjempe glad. Er frisk, rask og skal på min første ul på onsdag. Hurra!

Ønsker alle en finfin søndag!

*Vinterflickan*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer Vinterflickan :) Deilig å komme seg over i 2.trimester!! Lykke til på UL! Det er fantastisk å se at man har en liten baby i magen sin :)

Skrevet

Ja, det er herlig! Føler at jeg nå kan begynne å glede meg på "skikkelig". Trodde faktisk at jeg hadde enda en uke igjen, men så var det i dag jeg gikk over til uke 13.

Har maange uker igjen, men nå er iallfall de mest risikofylte ukene over:)

Håper å få vite kjønn på onsdag, men det er kanskje litt tidlig?

Skrevet

Ja, nå kan du bare slappe av og nyte graviditeten :)

Det er nok litt tidlig å se kjønn på onsdag, men det har skjedd at man har sett antydning så tidlig også.. :)

Skrevet

Velkommen hit! Var på UL i uke 12+ med min forrige, og da såg vi HELT tydelig en guttetiss:-) så det er ihvertfall mulig, selv om jeg ikke tror det er helt vanlig. Masse lykke til!!!

Skrevet

Velkommen vinterflickan:-)

Jeg var på ul mellom uke 12 og 13.Legen sa det var ei jente,men stoler ikke 100 % på det enda.Skal på ny ul uke 17 så da får vi se:-)

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)!

Håper å få vite, men det gjør ikke så mye om jeg må vente til neste gang. Viktigste er nå at barnet er friskt og trives der inne på hybelen;)

Skrevet

ønsker også meg selv velkommen:) jammen er det deilig med 12fullgåtte uker!

Skrevet

Velkommen og grattis med 12 uker:)! Ja, er det ikke herlig? Jeg går bare rundt nå og er kjempe glad!

Skrevet

Velkommen å lykke til videre. Du er heldig som skal på ul på onsdag.

Jeg er 12+2 uker nå og skal ikke på ul før i uke 18 eller 19.. Alt for lenge til..

Skrevet

Takk og i lige måde:)

Fikk tilbud om tidlig ul siden jeg er over 30år (er 33). Det er visstnok vanlig å få tilbud om det når man er "gammel" ifølge legen min og jeg takker pent ja til alt jeg får, hehe;) Skal på "vanlig" ul i uke 18/19 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...