Gå til innhold

HappyFreak :) & desembersnuppa


gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går d med jenta de? har du fått vært å sjekket henne?

håper de finner ut av d:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Ja, har vært hos legen nå.

Hun sa at det ikke var en allergisk reaksjon, men at snuppa har den 4. barnesykdommen (eller om det var den 5. barnesykdommen det het, husker ikke helt)

Hun har hatt høy feber i 3 dager nå, men idag er hun feberfri og har fått dette utslettet.

Legen sa at vi skulle forsette med medisinen (hun har en luftveisinfeksjon), men hvis ikke utslettet var borte til i morgen skulle vi dra til legen igjen.

Betryggende å ha fått henne undersøkt av en lege!

 

Tusen takk for omtanken :)

Skrevet

så godt å høre!! kjipt at hun er så syk da:(

men nå vet dere ihvertfall hva d er!:) å når du forklarer d sånn så var d akkurat sånn sønnen min hadde d, da han hadde 4. barnesykdommen..

 

god bedring:):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...