Poteto Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 eg trenger middags tips til uka! hva kan eg bytte poteter med? er litt på slankern, så koker bare potet til jenta. eller kan man bare spise grønnsaker og det vi skal ha til middag? f.eks kjøttkaker og grønsaker,fiskepinner og grønnsaker. eller har vi noe i stedet for potet? litt rot, men håper dere kan hjelpe for det
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Du kan jo begrense potet, ris, pasta ol i stedet for å kutte helt ut. Ja, er vel stortsett grønnsaker du kan ha til maten da, men du kan jo variere mye her og. blomkål, brokkoli, løk, gulrot, kålrot,kål, erter, og sikkert mye annet som jeg ikke vet om. Du trenger jo ikke ha bare kokte grønnsaker, kan jo lage råkost også, og salat.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er også på slankeren, og VET at poteter og slike ting, er noe jeg går opp av. Men har ikke kuttet det helt ut, men begrenset det betraktelig ( spiser kun en liteten potet, for syns skyld: mest for at barna ikke skal si, hvorfor de må spise potet, når mamma ikke gjør det..hehe) I dag har vi hatt terteskjell med fyll, til middag. Ganske sundt:) Med fiskepudding, reker. gulerot, erter og mais....og hvit saus:)
Poteto Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2009 så flott takk for svar! blir kjedeli med fiskekaker og kun grønnsaker, h@appy: det hørtes kjempe godt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå