Gå til innhold

Ækksjen ækksjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et kompliment å bli utskjelt av en white trash brite med solstikk, sant?

Tre generasjoner på tur, granny hoppa opp og ned med knyttede never og yppa opp nabodama til slosskamp.

Megleren Patetikum,etter å ha fått så hatten passet fordi mine telepat(et)iske evner ikke fortalte meg at jeg plutselig var barnevakt for hans to drittunger med lengre hender enn Nacho Vidal har lem mens jeg mainded my own business, bokstavelig talt, konstaterte at "you should look better after you kids, aye?".

Ikke bare vant jeg den vokabulære feiden, men jeg vant også "lag-en-setning-med-minst-50-ord"-konkurransen her i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri en rolig dag på jobben skjønner jeg.

Nå skal det vel godt gjøres at de fleste vet hvem Nacho Vidal er foruten oss sydenfarere.... men jepp su polla es inmensa. Men har du sett las joyas de Conde Lequio? Da snakker vi å ha det på stell..... jau sann...

Fint at du har innholdsrike dager på jobben i hvertfall......

Skrevet

Glemte å tilføye angående Nachito Vidal - sydenfarere og de som liker å titte på litt gøyale saker på film.... eh.... jau sann.....

Skrevet

Jeg er noe traumatisert her. Jeg visste vel ikke hvem nevnte person var (nacho) googlet og vips så var jeg inne på vedkommendes hjemmeside. Er noe usikker på hvordan jeg får slettet den fra loggen, noen som vet? HJÆLP, jeg har en tenåringsdatter som bruker pc min til tider:S

Gjest sug lut
Skrevet

Etter Prekæs sitt måpe-sjokk ble jeg naturlig nok nysgjerrig, men kan ikke gjøre noe med det før jeg kommer av jobb-pc, siden Storebror ser både dette og hint. Så - Prekæs eller andre, hva går jeg (inntil videre) glipp av?

Skrevet

Ho ho hoooo! :-D

Men altså, når noe veldig langt beskrives som noe som er enda lengre enn *persons navn* lem, da sier det seg selv av *persons navn* har no voldsomt til lem.

Han er forresten skrekkelig ekkel, jeg har sett intervjuer av ham på TV der han plutselig reiser seg fra stolen og "tulleforgriper seg" på kvinnelige programledere.

Og måneskinnsdama, jeg så Lequio for mange herrens år siden på et show, var det Cronicas Marcianas mon tro? -der han dro ned buksa (!) og begynte å digle frem og tilbake bak et håndkle eller en trapo av et slag. Fytti helvete.

Prekæs, jeg aner ikke hvordan man sletter noe fra Windows Vista, jeg har helt ny data - fylte jo år for under ei uke sia, men klarer å slette alt fra XP da.

Du må ikke google Alessio Conde og El Conde Lequi.

Skrevet

Det er ganske mye du går glipp av for å si det sånn. Mannen i huset sier jeg rødmet. Jeg hadde noe lignende i hagen i sommer. Noe jeg døpte "John Holmes" agurker. Tre ganger vanlig agurk mao.

Skrevet

*mente Conde Lequio over her.

Den dagen jeg finner en penis på 28 cm. i hagen kommer jeg ikke til å være på Krangle på en stund.

Det verste er mannen bak utstyret. Selv uskyldige damer som meg er alt for klar over hvem Nacho Vidal er. Jeg så et intervju med ham på TV der han dro frem en avstøpning av sin egen kåthet, dette var noe han skulle selge for så å donere pengene til foreningen for mishandlede kvinner (som er et kjempeproblem i Spania, forresten, 46 drepte av sin mann /eksmann sålangt i år - jog eg sporer av igjen)

Alessio Lequio har hvertfall stil, dessuten er han i kongefamilien, noe som fryder meg stort. De vil ikke ha noe med ham å gjøre da, pussig nok.

Skrevet

Øi. Du har lurt meg en gang. Her googles ikke noen fler navn:P Forøvrig. De i hagen var sikket over 30 cm og jeg nådde rundt...hvis jeg brukte begge henda.

Skrevet

Lurt deg, du liksom.

"prekæs hvorfor er du innom dib 24 timer i døgnet i det siste?"

"Nei altså jeg bare, jeg jobber med noe på dataen"

Jeg skreiv forresten "IKKE google Conde Lequio og Alessio Lequio", selv om han heter Alessandro. Alt dette lempratet påvirker rettskrivinga mi i kveld.

Gjest sug lut
Skrevet

Fnis, du får slå deg på agurkdyrking, ape tits. Det har Osama bin Laden også gjort, reiser på fly med masse agurker teipet til kroppen.

Mulig jeg leser for mye tegneserier.

Skrevet

Må ellers tilføye at foruten sine joyas grandes og være i slekt med kongefamilien så har ikke Conde Lequio mye å tilføye. Grøsser i hold hver gang den mannen åpner kjeften og snakker med pipe-stemmen sin.

Nacho Vidal derimot :o) hehehe - det skal fyren ha - han er tro mot sitt yrke, og pollan er faen så stor - nesten like stor som fyren sjæl..... hihihihi - Rocco kan bare gå hjem og legge seg.....

*drømme drømme* sukk......

Skrevet

Det er greit at muskelbunten din befinner seg i et annet land og sånn, Måneskinndama, men at du, selv med total tørke, finner Nacho Capullo Vidal fristende, er bare forferdelig ekkelt.

Skrevet

Nå må du huske at her er det totalt tørke når det gjelder sex for tiden så da blir vel til og med Boris fristende... hehehe

Ellers elsket jeg Cronicas Marcianas - kjempedigget det og det har aldri vært et bedre program etterpå..... å se på Ana Rosa blir liksom itte det samme....

Skrevet

Boris ja... Han har mere plumas enn alle spanske kvinner tilsammen.

Ok, jeg må si jeg har undervurdert din tørke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...