Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe... Hvordan få mini på 3 mnd til å beholde sokkene PÅ????? Føttene går jo som trommestikker når han ligger på gulvet og spreller... og sokkene glir jo av hele tiden Hehe... luksusproblem??
Ranni Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe, ja, luksusproblem :-). Strømpeholder :-D. Vi bruker strømpebukse, vi da, men en jeg kjenner har på to par sokker utenpå hverandre og sier at de da ikke faller av så fort.
mamma'n til ina og ada;o) Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg husker jeg brukte de sokkene de har på H&M, de er litt lengre og er nesten som knestrømper, de satt godt på syns jeg da...;o) hvis ikke så må du kanskje bruke strømpebukser da...;o)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 ta sokkene under strømpebuksen? så lenge ikke sokkene er veldig tjukke da, sånn at det blir stramt..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Må vel bare begynne å bruke strømpebukse på han på dagen ja Men det er ganske varmt i leiligheten vår, så da blir det vel bare strømpebukse og body da i stedet for bukse og body. Men på natta får han vel bare fortsette å sparke av seg sokkene. Han sparker av seg dyna, så vil at han skal ha sokker på siden pysjen er uten føtter (hvis dere skjønner hva jeg mener). Nytter ikke å bruke de H&M sokkene som er så lange at de når opp til knærne heller. Han klarer å lirke dem av likevel Så får nok kjøpe strømpeholder ja Hehe
rima Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Her er lillebror også tre måneder og jeg kjenner til problemet. Bror har fått seg ullsokker med knytebånd rundt ankelen og nå sitter sokkene på utenpå strømpebuksa hele tida! Tipset med sokker under strømpebuksa er også bra!
Gjest amandine Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Her i huset går stort sett alle barbent....
Leamamma Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 DET FUNKER BEDRE MED SOKKER SOM ER LANGE, ALTSÅ SOM NESTEN REKKER OPP TIL KNÆRNE!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå