Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Er det noen som vet om noen nettsteder man kan lese om surrogatmødre?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Hva er de du tenker på? jeg vet ganske mye siden jeg skal bruke surrogat selv. Du finner en del på snartgravid: http://forum.snartgravid.com/forumdisplay.php?f=1405 og det har akkurat startet en surrogatiforening her i Norge. surrogati.no I tillegg har ønskebarn litt på forum http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=457 Ellers kan du bare spørre, så kan det hende jeg kan svare:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Bare hyggelig! Spør om du lurer på noe inne på SG, der får du raskt svar fra folk som kan mye. Snart åpner også surrogati.no et forum for medlemmer, det blir lukket, sånn at man kan stille spørsmål uten å måtte flashe de i all offentlighet!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Hvor er det du skal få surrogat fra? Vet du om prosessen er lang ? mange år? hørte at det tok nesten like lang tid som å adoptere. Vet du noe om pris?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Vi skal til India. Det er raskt, lite ventetid og det er flere gode og seriøse aktører der som ta godt hånd om surrogaten og foreldrene. Vi håper vi reiser på kontraktstur i januar, og på eggsanking (skal bruke egne egg, men de har også eggdonorer der) i mars/april. Håper på en baby i årsskiftet en gang... Vi regner med å bruke rundt 200 000 med reiser og opphold. Kanskje litt mer, kommer an på hotellprisene. Men India er et rimelig land. USA koster vel fra ca 700 000-1000 000. Jeg kunne skrevet mye, men velger å ikke skrive så mye her inne enda. Men om du vil, så kan du sende oss en epost på: [email protected] Vi har kompetanse på flere land, vi lover selvfølgelig full diskresjon (vi vet jo hvor viktig det er). Vi kan også fortelle mer om prosessen i sin helhet og svare på noen av de tusen spørsmålene som dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå