Gå til innhold

Noen som vet hva det er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de siste ukene har dette blitt verre og verre og jeg lurer på om det er bekkenløsning eller om det er noe annet?

Jeg har store smerter i korsryggen og hofta. Har aldri hatt problemer der før. Er 19 år og gravid for første gang, 27 uker på vei. Noen ganger når jeg går eller står så knekker ryggen sammen nederst så hele kroppen min svikter og jeg er ganske redd for å falle, hvis jeg en dag ikke har noe å holde meg til når dette skjer. Noen ganger går det fort over og andre dager så kan jeg gå i mange timer, eller hele dagen. Også halter jeg mye, alltid på ene foten. Det gjør liksom vondt i hofta å gå på den foten. Sikkert litt vanskelig å skjønne, men håper noen vet hva det er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som bekkenløsning. Ta kontakt med lege og få deg henvisning til fysioterapi.

Skrevet

Dette høres ut som bekkenlåsning (som kan komme når du har bekkenløsning). Da kommer det nerver i klem og du kan ikke stå på det benet. Den beste mot dette (snakker av egen erfaring) er kiropraktor. Hun/han knekker bekkenet ditt slik at ting faler bedre på plass. Det tok meg 5 behandlinger og så var jeg myyyye bedre (etter at jeg nesten ikke klarte å gå). Fysioterapeut har jeg dårlig erfaring med, de vet stort sett ikke hva de skal gjøre desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...