Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Eldste så på barnetv på NRK i går kveld, men vi valgte etterhvert å slå av. Det var så utrolig mye banning og det er absolutt ikke noe vi ønsker at hun skal tro er greit. Men; Hva var det egentlig som gikk på barnetv i går?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Aner ikke, men det var endel gutter som bannet ja. Prøvde å sjekke programmet for gårsdagen på nett, men fant ikke noe.
ULriKke73 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Kankje du kom inn nårt "Gutta Boys" hadde begynt. Det er jo ikke barnetv... begynner etter barnetv, og er vel beregnet for litt større barn. Går jo til samme tid som feks "Halvsju" gikk når vi var yngre :-) Kan ikke si at det var så mye banning i "Kometkameratene" i alle fall..... :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Mulig det var etter 1830 ja. Men synes uansett at det ikke burde være så mye banning i et program som er regnet for barn/større barn.
Dronningen! Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Flisa i huset har sett den serien siden den kom ut på dvd og banner ikke i det hele tatt....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Dronningen. Ikke Lille heller. Det værste hun har sagt er DRITT, og det var kun fordi hum måtte fortelle at ei i barnehagen hadde kaldt henne det... Går jo ann å gi ungene litt oppdragelse i tillegg til det de får av tv'n. knis...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2009 Oppdragelsen her i huset er det ikke noe å si på. Og å banne gjør hun heller ikke. Men uansett synes jeg ikke det er riktig å vise henne programmer hvor det blir fremstilt som det er greit å banne.
Dronningen! Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Oppdragelse har hun i bøtter og spann, det er verre med morra:o) Her om dagen stekte jeg noe i ovnen og brant meg noe veldig på hånda.... SATAN og helvete spratt ut av munnen! Snusfornuftige Flisa sto bare ved siden av meg og sa: Det var ikke pent mamma!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 høres akkurat ut som her hjemme. jeg har det med å hyle om jeg slår stortåa borti ting og da får jeg gjerne høre det. Ellers banner jeg svææært sjeldent i nærheten av ungen min da.. jeg tøysa med det ang. oppdragelse daaah jenter. om de banner på tv så får de da gjerne gjøre det, det betyr ikke at ungen min skal banne alikevel. det bannes mye av enklete barn i barnehagen men hun plukker det ikke opp der heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå