Gjest Tale30 Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg blir litt oppgitt. Hver gang vi setter våre ben på Åpen barnehage ender vi med en snørrete frøken som hoster og snufser om hverandre. Men hun har ikke feber da, og er ikke slapp. Man bør vel likevel ikke dra henne med i Åpen barnehage til andre barn før snørr og tårer er borte? Det er så dumt altså, for vi har det begge så kjekt i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jobber i bhg og der tørker vi snørr hele dagene for tiden.. ) Gå i bhg og kos dere !!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Dette er jo bare tull! Selvsagt kan dere dra i åpen barnehage selvom barnet er snørrete. Hvis ikke kunne jeg bare dratt på jobb ca to ganger i uken da, siden barna mine bytter på å være snørrete stort sett hele vinteren igjennom . Har fått betryggende ord av bhg om dette og. det er noe de må igjennom og ikke noe å stresse med. Kos dere til tross for snørr og gørr
Gjest Tale30 Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 OK, så bra Jeg har liksom følt at det var litt på kanten å dra henne med meg når andre barn kunne bli smittet hvis hun hostet. Litt flaut å sitte der midt i alle barna hvis hun får et hosteanfall Men jeg er førstegangsmor, og dette er en av de tingene som jeg ikke har forstått meg helt på. Når skal man skjerme andre barn fra sitt eget liksom.. Deilig for henne å få rase fra seg på barnehagen til tross for rennende nese da, for energien er det ikke noe å si på og hun har kjedet seg litt når vi har vært hjemme. Hun er 9 mnd nå da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå