Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg nærmer meg 26 år nå, og har vært singel i 3 år snart. Jeg synes ikke det er spesielt lenge, men det føles som en evighet siden jeg har vært forelsket, folk spør meg stadig om jeg har en i kikkerten, og at det må jo være lett for en så søt jente å finne seg en fin kar.. Jeg har så lyst til å få flere barn før jeg fyller 30, og gifte meg en dag. Jeg er så lei av å være singel, jeg tror jeg er nok den eneste i vennegjengen min som er singel nå, min bestevenninne venter barn nr 3 og jeg er så langt "bak", eier ikke en bil engang og føler meg skikkelig mislykket.. Det eneste jeg har opplevd de siste 3 årene er mislykkede dater...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Bare 3 år, tenker jeg da.. Har vært singel siden jeg var 24, og er snart 34 nå
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Beklager men 10 år blir for mye til meg:( Hvordan holder du ut?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Var alene med dukka mi i 3 år jeg også.. Og når jeg gav opp menn helt etter en del mislykkede dater... Så dukket mannen min opp... Nå er jeg 28, vært sammen i 3 år, gift i 1 år. Felles sønn på snart 2 år også.. Det jeg egentlig mener er.. Det ordner seg når du MINST venter det..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 annie 13.01 her. Holder ut? Nja.. si det - Har da hatt noen prøveperioder med menn, men finner fort ut at jeg ikke gidder - Er nok veldig kresen - og gidder ikke å ha type bare for å ha det. Kjempeflott hvis jeg treffer den rette.., men skulle ikke det skje.., så overlever jeg nok fint.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå