Gå til innhold

Hvilken type brus liker du best?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker kun brus i helgene til pizza`n og tacoen og drikker da helst Cola Zero. Liker åsså Rødbrus/Eventyrbrus, men den blir litt i søteste laget. Ellers foretrekker jeg å drikke vann.

Om jeg måtte velge en type brus, så blir det Cola`n

Hvilken foretrekker du?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PEPSI MAX!!!!

 

 

INGEN over, INGEN ved siden:))))

Skrevet

fanta her. men husker dere trollbrusen? den grønne.. var vel egentlig bare i nord-norge den ble solgt. DEN var god den :) savner den.

Skrevet

Cola! Ekte cola ja, ikke noe lightgreier! :)

Skrevet

Fanta

Skrevet

CB Julebrus er vel den brusen jeg har et mest lidenskapelig forhold til! Hihi. Men merker jo at man er ganske lei allerede når det nærmer seg jul og nyttår...

Skrevet

Cola Zero.

Men drikker mest vann eller BonAqua/FarrisBris til vanlig :-)

Skrevet

Coca Cola. Med ekte sukker :) Av og til kan jeg få veldig lyst på Solo.

Drikker brus max én gang i uken, så det kan jo hende jeg ville varriert litt mer om jeg drakk oftere.

Skrevet

Rosa Bonaqua. Synd den ikke er på alle butikker:(

Skrevet

Pepsi Max

Ja jeg husker Trollbrusen, den var himmelsk god (i nord norge ja;)

Skrevet

Ananas brus fra oscar sylte. Noen som vet om den selges i Oslo - Vestfoldområdet? Ellers liker jeg den lokale julebrusen fra der jeg kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...