Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 http://www.litago.no/kampanjer/semesteretssmak_v2/?id=12635
Emma&Adrian Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Stemt! Er du gravid igjen? Gratulerer!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Stemmer sendt fra en annen liten Ronja;-D
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Da har enda en Ronja stemt på kua til Ronja:)
Monajenten Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Da har vi stemt:-D Har du lyst å "stemme tilbake"? :-D http://www.smekkesjarmor.com/voteme.aspx Datteren min heter Adine Sophie og er nr. 3: Prinsesse vil ikke:-)
Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 tusen takk Ronjaer... syns det er bra ronjaene samler seg;o)
Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2009 har stemt på dere... herreguuuud så pen hun var=)=)=)
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 Har stemt på smekkesjarmøren din, Monajenten, nydeligste lille Adine Sophie )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå