Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Sønnen min har sett den ( han blir 4 år i desember), og han var veldig begeistrert for den. Det er 1. gang han har sittet rolig en hel film på kino. Jeg var ikke selv med, men ettersom jeg forstod på tanten hans så var den mer spennende enn skummel, og veldig artig!
Nr 3 er på vei ;) Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Den kan være det.. spørs hvor vandt han er med å gå på kino.. alt blir jo veldig forsterket på det store lerretet og høy lyd.. Min 5 åring syntes den var litt skummel innimellom..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Mine barn på 3, 5 og 9 år var og såg den på kino tirsdagen. Den som var minst redd var 3 åringen...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 han blir 3 i januar og han satt som et tent lys gjennom hele filmen og storkoste seg, spurte han flere ganger om han ville sitte på fanget men nei han skulle sitte selv, var første gang han var med på kino og det skal gjentas snart :-)
<3lovebaby<3 Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Min 9åring var¨å så den og syntes det var noen skumle scener. Det virker sånn her at det er de eldste som har sett den som opplevde noe skummelt. Det er nok en grunn til at det er 7års aldersgrense, barn under den alder forstår ikke på samme måte. Det er nok en del ting som barn blir påvirket av i ubderbevisstheten, uten at det oppleves som skremmende der og da. Barn er jo forskjellig og man får bedømme selv hva sitt eget barn kan se og ikke:)
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg synes det! Jeg og min 6-åring var og så den på kino, og vi måtte gå. Det som var mest skummelt var at hunder ble til uhyrer som snakket. Min sønn er så glad i dyr, spesielt hunder så for han ble det for skummelt.
sanfare25 Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Vi var å så den med jenta vår på 4 og hun elsket den og jeg strigråt for den var så trist i begynnelsen.. hehehe... anbefales på det varmeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå