Gå til innhold

Spedbarnsinnlegg til bilstol.


Lillatante

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt et acta graco sete brukt, som er ca 5 år. Det har ikke noe ekstra støtte til helt nyfødt. Er det noen som vet hvor jeg kan få fatt i dette. Lett på nettet og spurt i en butikk som skulle sjekke med leverandøren, men har ikke hørt noe. Vet ei venninne som har fått tak i i Sverige for et par år siden, men det er litt langt fra Vestlandet til Sverige. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke brukt det setet i det hele tatt. Jeg tror kanskje "grensa" som de opererer med er 6 år, men et gammelt sete har gjerne slitasje og slikt i isopor og plast. Hvis du i tillegg mangler nyfødtinnlegg så synes jeg igrunn svaret gir seg selv. Hadde nok sett meg om etter et nyere brukt sete eller kjøpt et nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sies at ett babybilsete vare i max 5 år... da er slitasjen blitt såpass stor at det ikke er like trygt lenger. jeg ville nok valgt å kjøpe ett nytt ett... nå vet ikke jeg om du kjenner de tidligere eierne av setet, men jeg ville aldri brukt ett sete som er kjøpt av ukjente eiere, man vet aldri hvordan det er blitt behnadlet eller om det har fått seg noen "slag"...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...