Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 .. hva skjedde der? Og hva skilte det fra de andre bryllupene? Vil så veldig gjerne gjøre noe annerledes midt oppi alt det tradisjonelle.
Hippomama Skrevet 12. oktober 2009 #2 Skrevet 12. oktober 2009 jeg har vært i 3 bryllup i min tid...og det vi var på i fjor, var dessidert det morsomste...kirka og middagen var som vanlig...utenom at brudgommen sang istedet for å holde en tale... så når brudevalsen kom så begynte de rolig, også sluttet musikken og michael jackson med thriller kom på...så danset de dansen til den... utover kvelden da alle begynnte å danse, så ble det damenes dans, der kun damene danset...veldig morsomt bryllup. det har litt å si hvilke personligheter brudeparet har, mener jeg utifra hvordan bryllupet blir...vårt bryllup tror jeg blir et mer romantisk brylup, for vi er et mer rolig og romantisk par.
Hildemor fra vest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Det fineste bryllupet jeg har vært i var vårt eget. Høres kanskje litt kleint ut å si men vi hadde planlagt og jobbet for å lage en veldig gjennomført bryllupsfeiring. Vielsen hadde vi 3 solo innslag med nydelig fremførelse som skapte magiske øyeblikk. Barna våre var deltagende i vielsen. Fikk veldig mye skryt for den gjennomførte vielsen. Hadde to forlovere som var med i fotoseansen etterpå og vi hadde det det skikkelig artig i samarbeid med en utrolig dyktig fotograf. Under selve bryllupsfesten hadde vi en artig visevert som holdt tråden sammen. Han var ikke for masete men ledet festen på en helt spesiell måte. Han er en revymann med løs snipp så det ble endel på kanten og men gud så vi lo. Hadde og laget lysbilde fremvisning med bilder og tekst i fra tiden vår sammen,.Hadde laget presentasjonen på powerpoint med Hellbillies sin Den finaste eg veit som musikk, ikke et øye var tørt. Ellers hadde vi polinese hvor alle gjestene deltok og avsluttet den med en brudevals som vi egentlig ikke hadde tenkt men den var skikkelig sjarmerende likevell. Hadde egentlig tenkt en av Bruce Springsteen men siden vi hadde live band oppe i festsalen så bestemte vi oss for at de heller spillte en fra sitt reportuaret sitt, det ble No kjem ein vals av Johannes Kleppevik til full jubel hehe. Det gitt gjeteord om vårt bryllup i lange tider etterpå så jeg er både stolt og glad for at vi klarte å lage et så flott bryllup til glede fort oss selv og gjestene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå