Gå til innhold

Når bør jeg kjenne liv.. er andre gangs...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 16 i dag og kjenner ingenting... er det normalt ?

Alle spør om jeg kjenner liv....

Litt beskymret nå.

tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer mye anpå hvordan morkaken og barnet ligger da. Jeg har kjent liv siden 14 og det fordi fosteret har morkaken bak seg og har da ikke noe "demper" for sparkene. Men jeg har ikke kjent regelmessig spark før i uke 17 så det kan være for tidlig for deg enda da. Det er helt normalt å ikke kjenne liv før i uke 18-20 så du kan slappe helt av :-)

Skrevet

Nå ble jeg lettet, tusen takk for svaret :-)

Så deilig at du kjenner liv alt og lykke til :-)

Skrevet

med førstemann så kjente jeg liv første gang da jeg var 13+4

nå med andremann så kjente jeg ikke liv før uke17

Var også litt bekymret en stund, gikk ut ifra at jeg kom til å kjenne det like tidlig denne gangen. Men tror det har mye å si om posisjon av både baby og morkaka.

Så du trenger absolutt ikke bekymre deg :) Er mellom uke 17 og 20 som er mest normalt å kjenne liv første gang :D

Skrevet

hei, er i uke 20 og kjenner ikke mye til bebien, var på UL tidligere i uken og alt var fint, men morkaken ligger foran bebien, og litt på ovansiden. Hun sa jeg ikke kom til å føle veldig mye av han, men det var helt normalt. Har vært urolig for dette, hører jo at man som regel kjenner liv tidligere m nr. 2..

Skrevet

Har kjent liv i uke 16 og 14 med de andre, men denne gangen kjente jeg ikke noe før i uke 19... Var ganske bekymra jeg også når jeg ikke kjent noe, for jeg forventa jo å kjenne liv like tidlig som med de andre, men babyzen lå bare litt anerledes til og sparket visstnok innover... så alt var fint likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...