Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Er det som er det store for tiden? hehe Stor forksjell på pris merket jeg. Kjøpte først EN til 89,- Senere på toysrus fant jeg en 6pakning til 119,- Uansett Kevin var helt vill, og har lekt med de hele tiden..hehe
camilla^ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Og på Brio er de enda dyrere. Skulle kjøpe i bursdagsgave til en veninne av en jente her i huset. 199kr var den billigste de hadde, så jeg syns det var i overkant mye kan man si. Så i går de hadde til 69kr på lekeplaneten så da er det mer overkommelig. men får se om jeg finner en toysrus butikk endag, for jentene har lyst på de også.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Nevøene mine snakker i hvertfall om disse:) De er 6 og 4 år
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Mine gutter på fem og tre år leker med Bakugan ja..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Gutten min har snakket mye om bakugan, og jeg skjønte ikke hva han snakket om før jeg så det i butikken selv =P Den lille ballen jeg så i butikken kosta 250,-! Sa han kunne ønske seg det til bursdagen sin. I mellomtiden har han fått en av en nabo, og den passer han veldig godt på! Men hva er egentlig greia med dem? Bare å kaste dem på gulvet så de åpner seg?! =P
Honningmelon Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Nei, min er faktisk ikke interessert i det. Her går det mest i Lego og Star Wars og Star Wars Lego
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har 5årig gutt og aner ikke hva en bakugan er for noe. Opplys meg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 må man ha gutter for at de skal ha dilla på bakugan? håpløs spørsmålsstilling. herregud. har en 5 år gammel jente som har hatt dilla på både pokemon, gormitrier og nå Bakugan. Bruker å kjøpe de på nærmeste bensinstasjon. Vi har prøvd å lære oss reglene for spillet men det er visst mest morsomt å bare "leke" med de..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2009 #9 Skrevet 11. oktober 2009 du slal bruke de til å spille med. du finner reglene om du søker på nett. Det er om å gjøre å trille de bortover disse kortene da og alt ettersom hvor de lander får man poeng..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 Ja, min har dilla på dem. Jeg ante ikke hva det var for noe, før han så dem på båten til danmark. Og der var de billige, spillet kostet 199kr. Selve ballen kostet 39kr (den minste). Så da fikk han kjøpe 2stk, og resten fikk han ønske seg til jul og bursdag sa jeg til han.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 11. oktober 2009 #11 Skrevet 11. oktober 2009 noen som er hårsåre her eller??........ shit! hun spurte sikkert om gutter spesielt, fordi hun har gutter selv da? å d er vel utifra design og reklame rettet litt mer mot gutter kanskje?
Ksenia & Anjem Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2009 Tinkerbelle: Nei selvsagt trenger man ikke ha gutter, men jeg regner med at det er flest gutter som leker med de. Så isteden for å få masse svar fra jentemammaer om at: nei hun liker, f.eks dukker, skrev jeg gutter, fordi jeg regner med at det er flere gutter som leker med de. Hehe er det mulig å ta en ting så ille opp...Jaja
Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #13 Skrevet 11. oktober 2009 Aldri hørt om det jeg... Så min 5 åring er ikke opptatt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå