Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er fra Oslo og snakker pent, Hvordan er det i Ski?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Ski folk snakker noe som ligger omtrent midt mellom vestkant- og østkant-oslodialekt. Hvordan det???
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 For jeg bor her og føler jeg snakker så pent, og er høfllig når jeg er i butikken sier takk, takk for i dag, ha en fin dag/kveld/helg. Trives godt i Ski, fikk advasler når jeg flytett hit om at ski folk er spesielle.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Hehe..... Gjetter at dem som sa at Ski folk er litt sprsielle enten kommer fra Ås eller Kolbotn. Anonym 09:06
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg syns de fleste i Ski snakker litt sånn østkant-Oslo dialekt. Men det fins også "fine" folk der som snakker veldig pent. Sånn er det vel overalt... Jeg vokste opp i Ski, og jeg snakker ikke veldig pent. Men er høflig og sier takk for hjelpen og hade når jeg går ut av butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå