Gå til innhold

3. Trimester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da var jeg begynt på den tredje og siste etappen av svangerskapet, det føles veldig godt at ting nærmer seg mer og mer.

 

noen andre med søvnproblemer? tror jeg sover maks 2 timer for natten, så er ganske så ødelagt om dagen kan man si... noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter også med å sove. Hvis jeg sovner, sover jeg utrolig lett og våkner av alt.

Jeg er 30% sykemeldt pga dette.

 

Men, jeg har ingen gode råd å gi deg, for jeg vet ikke selv hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja det er veldig godt å være i 3. trimester; januar føles ikke så langt borte.

 

Det høres som du slitter mye med søvn problemer. Jeg klare å sove, men våkner ved 3 tiden og det er umulig å sove igjen. Typisk at jeg endelig få sovnet rett før vekkeklokken, Jeg prøver ikke å stresse med det, og bare nytter de timene når jeg er våken til å hvile....tips, dessverre har jeg ingen gode råd; tror det er veldig vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føles VELDIG godt å komme over i tredje trimester!!!

 

sliter veldig med søvproblemer jeg også, her soves det maks 1,5 time for natten, tror nok det er veldig vanlig ja så er vel ikke så mye å gjøre med... kroppen vår som forbereder seg til våken netter etter at bebisene er kommet til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Det der med at det er kroppene våre som forbereder seg på å tåle våkenetter, skremmer meg!

Jeg har ikke slitt med søvnen på denne måten med de to andre. Det er klart at jeg sov dårligere helt i slutten, men denne gangen har jeg slitt fra jeg var 20 uker. Da barna kom, var de snille og gode og vi slapp unna det der med laaange våkenetter. Det er klart at begge var litt våkne, og jeg ammet begge to flere ganger hver natt i mange mnd, men vi hadde ingen netter der de bare var våkne.

Så hva er da konklusjonen? Kanskje jeg får en liten gutt med store våkne perioder om natten? Huff, jeg håper inderlig ikke det!!! Bank i bordet. Jeg har bestilt en til av samme sort som storesøster og storebror:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...