Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Sønnen min på 1 år og 6 mnd skulle skjære seg en brødskive nå nettopp(litt nattmat etter nattens ffyllefest:p han var så full at han kuttet av seg venstre pekefinger, jeg lå fingeren i frysen og slo han i hodet med en kjevle sånn at han besvimte(kjenner jo ingen smerte da vettu) Noen som vet hvor lenge fingeren kan ligge i frysen før det er forseint å sy den på igjen??? orker liksom ikke å gå på legevakten nå, skal ha en ONS nå med en dritt deilig tjukk hårete svett muslimsk kineser før jeg anmelder han for voldtekt liksom....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 fy faen du er sjuk i huet. å må spørre deg. hva i helvette har du med å sitte å slenge ut muslimsk som noe negativt? forbanna tispe.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg håper ikke du er mor. Bare å tenke tankene du formidler her, viser at du er ikke helt som du skal være. Søk hjelp.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Meldt til moderator! Dette var usmaklig!!!
Ladycaliente Skrevet 11. oktober 2009 #7 Skrevet 11. oktober 2009 Fy faen..dette var virkelig lavmål ja..Finn deg en hobby syke kjerring!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #8 Skrevet 11. oktober 2009 Ikke mat trollene, folkens. La det forbigå i stillhet. Det er akkurat som med små barn, hvis man ignorerer dem, så er det ikke så moro lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå