Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg hadde sex med en mann for 3 dager siden, brukte ikke beskyttelse for jeg liker det ikke. Hadde eggløsning den dagen, nå er jeg kjempe kvalm, ømme bryster, økt utflod, oppblåst i magen, krampe i beina og jeg kjenner bevegelser i magen min, har også en del kynnere. Tror dere jeg kan være gravid?? HJELP
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 åkei så da er jeg 3 dager på vei da<=.. ååå så kjekt, er så deilig å kjenne babyen sparke inni magen min, tror det er en gutt jeg=)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 å dette bruker du virkelig tid på , så kjedelig det må være å sitte å skrive innlegg å svare på dem selv.idioti
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Tror heller det er et ironisk mobbeinnlegg til overivrige symptomjegere.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 HAHA, Snakk om og være dum, dette er garantert kødd. Ingen kjenner liv fra babyen etter 3 dager. Den er jo så vidt blitt unnnfanget i såfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå