BarnNr.4 :) Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Er det mulig at det skal gjøre sååå vondt :S Hadde glømt hvor vondt dette her var jeg !!! Men skal bli deilig å bli ferdig sier bare jeg!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Jepp det er vondt ja:) men det er vært det. Hvor lenge er det mellom riene da? Så på profilen din at du er født i 88, og gravid med nr 3, stemmer det? Imponerende=)
BarnNr.4 :) Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2009 Det går mellom 10-8 min mellom hver, men fy så vondt det gjør!! Ja dette her er mi nr 3 Hun dukket veldig plutselig opp ! Men var såå velkommen;) Så gleder meg veldig til å bli ferdig
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 ååå så spennendes=) Når er terminen din? Gleder meg til det er min tur snart, selv om det er vooooondt!!! Hvor gamle er dine 2 andre barn? Jeg har en datter på 2 år, blir spennendes å se hvordan hun reagerer på lillebror som snart kommer=)
BarnNr.4 :) Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2009 Har termin den 12 så er bare en dag unna... Min eldste datter blir 5 år nå i februar, og hun minste hun blir 2 år i mars Så det her blir spennende altså!! Hun minstejenta mi kommer til å bli så sjalu! Hun er skikkelig mammadalt fra før av Men det skal vel gå bra det å
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Lykke til videre=) Snart har du lille jenta di i armene=) Gleder meg til det er min tur igjen=)
BarnNr.4 :) Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2009 Takk for det Ja gleder meg veldig til jeg får henne i armene;)!! <3 Lykke til videre du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå