Gå til innhold

Hva vil du si er ei pen jente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi har en tråd om hva som ødelegger en jentes uteseende, kansje vi skal dra frem det posetive også.

Personlig liker jeg jenter som tar vare på huden sin, har langt naturlig hår, naturlig sminket og er chill. Jeg synest damer som er naturlig slanke er penest. Ikke for stor ikke for liten, hun må ha kvinnelige former.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste jenter er pene. At det vises at man har anstrengt seg pittelitt for å se bra ut er nok for meg (mascara, gredd hår, og rene klær som passer til kroppsfasongen).

Meeen jeg har en ting jeg henger meg opp i, og det er sko! Kan ikke fordra stygge sko. Hehe. De kan ødelegge hele inntrykket mitt;)

Skrevet

Verdens vakreste jente er for tiden kledd i en lyserosa pysj kjøpt på matbutikken ved hytta. Hun har litt snørr rundt nesa og litt størkna grøt på det ene kinnet. Hun har kun to tenner i undermunnen, men smiler til meg med verdens vakreste smil. Håret hennes er guttekort, men litt langt ved ørene. Hun har et blåmerke i pannen etter enda et fall, samt et lite sår på neseryggen.

Likevel er hun verdens vakreste jente. Spiller ingen rolle hva hun har på seg, hvordan håret hennes er eller at jeg ikke har vasket henne etter frokost. Hun har verdens vakreste smil og peneste øyne og hun ser på meg og smiler som om jeg er midtpunktet i hennes liv. Hun er utrolig fantastisk, yndig og nydelig. Hun er min datter på 9,5 mnd!

Skrevet

Det som gjør ei jente/kvinne fin, er selvtillitt!! Ikke mistolk med arroganse og selvgodhet. For -de- jentene...er IKKE PENE! Samme kor fint håret er og om klærne er dritkule på. Huden kan være perfekt og sminka akkurat passe. Tror hu at hu er bedre enn andre....blir hu automatisk STØGG! spør du meg...........

....har en del guttekompiser som jeg har diskutert med en del ganger.

Ei jente/kvinne som går rakt i ryggen for hu er stolt over seg selv og det hun har oppnådd i livet sitt, stoler på seg selv som person og menneske og er komfortabel i sitt eget skinn......da er hu attraktiv!!!! (mennene jeg har spurt....)

...så klart...mangler du tenner, håret er ødelagt av altfor mye farging og bleiking (eller bare sol), og du får i skitne klær, så hjelper det jo ikke å bare ha litt selvtillitt.. Men det kan faktisk skje...at et menneske er så vakkert på innsiden at en ikke legger merke til utsiden....

Skrevet

Åhhh anonym 08.50. Så nydelig skrevet. Jeg er sikker på hun er den vakreste i hele verlden. Akkurat som mine. ;o))

Skrevet

Jesusjosefogmaria for en klisje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...