Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #1 Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har vert på fest noen ganger rundtom, og mange ganger har jenter jeg ikke kjenner kommet bort til meg og sakt at jeg ikke får røre typen hennes. Dette har også hendt mens jeg selv hadde type, de fleste gangene har jeg ikke en gang hilst på typen hennes en gang. Jeg blir nesten litt satt ut, er det normalt å gjøre slik? Har du gjort dette med damer du ikke vet hvem er?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #2 Skrevet 11. oktober 2009 Pleier ikke å dra på sånne fester, men kan tenke meg dette dreier seg om ekstremt sjalu personer som har eiertrang, og merket seg at typen så på deg, eller at du så på dem. Glad jeg slipper sånn drama.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #3 Skrevet 11. oktober 2009 fjortiss drama , herregud. er du gammel ? 13 å dette var din første fest? gi deg a jente
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #4 Skrevet 11. oktober 2009 Er det jeg som har gjort noe her? Er det galt av meg å reagere på kvinnfolk som gjør slikt, gjør det meg til en 13- åring? Det er vel kansje siden jeg ikke er 13 jeg reagerer på at dette var snodig oppførsel!? HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Altså, hvis det skjer veldig ofte med akkurat deg, kan det kanskje være på tide at du ser litt på væremåten din? Er du flørtete? Uten at du egentlig er klar over det?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2009 #6 Skrevet 11. oktober 2009 Det er mulig jeg er, jeg er nok litt guttejente. Har gått på mekanisk der jeg var eneste jenta i klassen, men ser du meg ute blandt folk hadde du nok tippa som mange andre at jeg hadde tatt frisør eller ett eller annet typisk kvinneyrke. Har lett for å komme i prat med folk av alle slag, men jeg vil ikke si jeg er flørten av meg, bare hyggelig og ikke dømende ovenfor andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå